„Pagalbos gija“ padeda žmonėms jų namuose.
Kokią pagalbą teikiame?
Galime padėti atlikti kasdienius darbus. Pavyzdžiui, apsipirkti, paruošti maistą ar susitvarkyti namuose.
Taip pat teikiame dienos socialinės globos paslaugas žmogaus namuose.
Kaip gauti pagalbą?
- Paskambinkite telefonu +370 675 67777.
- Pasakykite, kokios pagalbos reikia.
- Darbuotojas paaiškins, ką daryti toliau.
Galite parašyti
El. paštas: info@pagalbosgija.lt
Jei informaciją norite gauti kitu jums patogiu būdu, paskambinkite arba parašykite mums.